Offerte aanvragen

Garantie

Garantie

In de meegeleverde handleiding vind je stap voor stap het volledige plaatsingsproces terug. Mocht je toch nog vragen hebben tijdens het plaatsen van jouw dak, dan kan je ons steeds telefonisch of via e-mail bereiken.

 Is het geleverde product niet goed of is er schade? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Wat valt buiten de garantie?

  • mechanische beschadigingen van de dakbedekking;
  • lekkages ontstaan door condensvorming binnen het gebouw;
  • reparaties;
  • onzorgvuldige plaatsing of onjuist gebruik van het product;
  • plaatsing niet conform onze plaatsingsinstructies of voorschriften van de fabrikant;
  • inwerking van schadelijke chemicaliën.

Heb je een probleem met een product dat niet onder garantie valt, neem dan toch contact met ons op. Wij hebben graag tevreden klanten en willen altijd kijken of we een passende oplossing kunnen vinden.

Inleiding

  • Wat is garantie? Wat zijn de belangrijkste zaken om rekening mee te houden?

Garantievoorwaarden

  • Welke garanties zijn er?
  • Wat valt er onder garantie?
  • Wat valt er niet onder garantie?

Claimprocedure

  • Hoe kan ik een claim indienen?
  • Wat gebeurt er als mijn claim wordt geaccepteerd?

Tips voor een lange levensduur

  • Tips om de levensduur van je EPDM dak inclusief accessoires te verlengen.

Conclusie

  • Waarom is garantie belangrijk?

Bereken jouw plat dak prijsofferte

Klaar om je dak te bekleden? Vraag dan nu je offerte aan met onze offertetool. Je geeft al je afmetingen door, zo zorgen wij voor een zo correct mogelijke offerte.